top of page

Een nieuwe huisstijl op onze 50e Scania!



Vorige week hebben wij onze een gloednieuwe Scania R540 in ontvangst mogen nemen. De 4x2 trekker is maar liefst de vijftigste Scania die wij in gebruik nemen en de eerste truck uit het wagenpark die voorzien is van de nieuwe branding van het familiebedrijf.


Meest menselijke transporteur

Extra bijzonder is de nieuwe huisstijl, die op de Scania megatrekker prijkt. Dochter Lianne Roelofs, die sinds een jaar in het bedrijf werkt, vertelt dat Roelofs Transport een professionaliseringslag doormaakt en het om die reden tijd is voor een nieuwe branding. “Mijn zus, die onlangs de opleiding Multimedia Design afgeronde, heeft echt iets moois neergezet. Het past volledig bij onze positionering als meest menselijke transporteur van Nederland.”

“De klanten waarvoor we rijden waarderen onze betrokkenheid en toegankelijkheid,” vult haar vader aan. “We zijn gespecialiseerd in ladingen die extra aandacht nodig hebben en zetten alles op alles om de gemaakte afspraken na te komen.” Zowel de aflevering van de vijftigste Scania als de presentatie van de nieuwe huisstijl waren voor Hans Roelofs tot het laatste moment een verrassing. Personeel, klanten én leveranciers waren zaterdag 26 november getuige van de feestelijke onthulling.


Lees het volledige artikel hier.



38 weergaven
bottom of page